Tuesday 3 April 2012

pernahkah kau x slah tp disalahkan??

assalamualaikum...

1- terharu hari ni ms mjlis persaraan pengetua.

2-diharapkan pengetua yg akan dtg sebaik pengetua yg ini..(tp bila nk mai??)

3-hari ni msk kelas seperti biasa,x g kursus pn sbb x ajar psv f1....smlm g SMK TAMAN PELANGI INDAH untk ganti ckgu yg septtnya g.....haaaaaaa ini ada blaku sdkit slh faham ngan ckgu wat relif.rupa2nya ckgu yg kna g kursus tu x gtau ckgu wat relif dia g kursus so ckgu yg wat relif 2 terrrelifkan aku..
ms terjumpa kt kantin dia mrh2 kt aku x gtau dia...o0o0 aku rupanya yg sepatutnya bgtau ckgu yg wat relif lau ckgu bwh PANATIA oppsss PANITIA PSV ada kursus..o0o0o0 baru sy thu....

tapi yg peliknya lau aku "tak ada kat skola" knp aku pn dpt relif??? pg2 lg aku ambk krtas relif 2 tp dia x kata ape2 pn...
persoalannya sape yg pening sbenanya??? aku lerrr sape lg kn....
menjadi pengajaran untuk menyampaikan mklmt dgn lebih tepat

No comments:

Post a Comment